sobota, 1 sierpnia 2009

Reaktywacja bloga

Jeszcze raz próbuję pisać ten blog. Od ostatniego wpisu minęło pół roku - w tym czasie sporo inwestowałem (zacząłem między innymi grać na forexie), ale znacznie więcej o inwestowaniu czytałem. Mam nadzieję, że reaktywacja bloga pomoże mi w porządkowaniu tej wiedzy.

Szczerze pisząc, pół roku temu zabrakło mi też wiary w sens tworzenia bloga. Miałem wrażenie, że pisanie może mi przeszkadzać w skutecznym inwestowaniu przesuwając uwagę z praktyki na teorię. Teraz już nie jestem tego taki pewien, bo zapiski o decyzjach inwestycyjnych w końcu i tak prowadziłem regularnie. Próbuję więc raz jeszcze z założeniem, że blog ma mi pomóc w analizowaniu sytuacji na rynkach finansowych. Jeśli poza tym moje wpisy będą stanowić przyczynek do dyskusji to tym lepiej.

1 komentarz:

  1. Blog pomaga w inwestowaniu - tylko pisz systematycznie i na bieżąco notuj swoje decyzje inwestycyjne. Ja wszystko robie w Excelu, dobrze sie do tego nadaje.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń